facebook
gplus
linkedin
instagram
newsletter subscribe

Naujienlaiškio prenumerata

Naujienos

„Pažangioji odontologija šiandien“ – konferencija, skirta gerinti aptarnavimo kokybę medicinoje

„Pažangioji odontologija šiandien“ – konferencija, skirta gerinti aptarnavimo kokybę medicinoje
Rugsėjo 16-17 dienomis Lietuvos sostinėje rinkosi odontologijos pažanga besidomintys profesionalai. Dvi dienas trukusioje konferencijoje savo patirtimi ir praktiniais patarimais dalinosi ne tik Lietuvos medicinos specialistai, bet ir iš JAV atvykusi milžinišką patirtį odontologinių klinikų vadyboje turinti lektorė Jennifer de St. Georges.

Aptarnavimo kokybė medicinos įstaigose – vienas svarbiausių tikslų, kurio siekia ne tik medicinos įstaigos, bet ir pacientai, norintys gauti kvalifikuotas ir kokybiškas paslaugas. Būtent todėl, pasak konferenciją „Pažangioji odontologija šiandien“ organizuojančio odontologijos klinikos „Denticija“ vadovo Petro Lisausko, konferencijos metu daugiausiai dėmesio skirta kokybiškam paciento aptarnavimui, dėmesingumui ir paciento komfortui procedūrų metu.

„Šios temos tampa vis labiau aktualios. Lietuvos specialistų medicininės žinios ir įgūdžiai yra tikrai aukšto lygio. Tai patvirtina ir atliekami darbai, ir mūsų gydytojų – lektorių pripažinimas vis platesniame užsienio šalių rate. Tačiau pacientų aptarnavimo kokybę mes vis dar turime gerinti. Tai tampa ypač svarbu, kai pradedame lygintis su kitomis šalimis ieškodami būdų, kaip sėkmingai plėsti įvažiuojamojo medicininio turizmo sritį. Manau, aptarnavimo, marketingo temos ateityje užims vis didesnę mūsų gydytojų tobulinimosi konferencijų ir seminarų laiko dalį. Kai kurias temas mes galime studijuoti ir tobulinti remdamiesi kitų Lietuvos verslo sričių patirtimi. Tačiau paties odontologinio aptarnavimo ir marketingo tradicijų nebuvimas skatina šias žinias importuoti. Tai, mano nuomone, greitesnis ir mums naudingesnis kelias. Tokiu būdu gerosios patirtys formavosi ir kitose Lietuvos verslo srityse“, – sako P. Lisauskas.

Pabrėžia aptarnavimo kokybės svarbą

Pasidalinti savo žiniomis į Lietuvą buvo pakviesta ir sutiko atvykti lektorė iš JAV Jennifer de St. Georges. Ilgametę patirtį odontologinių klinikų vadyboje turinti lektorė teigia, kad dalykas, kuris niekada nepasikeis – tai poreikis, kad odontologas sukurtų aplinką, kurioje pacientui būtų priimtinas ir gydymas, ir jo kaina. „Gydytojas odontologas klysta, jei galvoja, kad pacientas vertina tik odontologinių procedūrų kokybę. Pirmiausia pacientui svarbu suprasti, kas vyksta gydytojo kabinete – kas atsitiko jo dantims, kokios grėsmės gali kilti ateityje, kokie įmanomi būdai, kaip bus atliekamas jo pasirinktas gydymo būdas, galų gale, kokia tai bus finansinė investicija? Taigi, mano nuomone, pirmiausia šiuolaikiniai odontologai turi laiku užtikrinti pacientui suprantamą ir aiškų informacijos pateikimą. Dažnai kartoju odontologams: pirmiau sakyk, paskui daryk – jokių staigmenų! Šiandieniniai pacientai leidžia aiškiai suprasti, kad turi norą ir poreikį žinoti ne tik, ką reikia gydyti, bet ir apie įmanomus gydymo variantus, (pavyzdžiui, ne tik apie implantus, bet ir apie jų panaudojimo galimybes, kuomet įmanoma gaminti tiltinį protezą arba išimamą plokštelinį). Odontologai turi būti pasiruošę iki galo paaiškinti pacientui, kiek investicijų prireiks skirti gydymui, kiek kartų pacientui reikės ateiti, ir kiek iš viso laiko tai tęsis. Šiandienos medikas turi būti tikrai kantrus ir dėmesingas.

Jennifer de St. Georges įsitikinusi, kad pacientai vienu lemiamų veiksnių, kodėl renkasi toliau gydytis arba nesigydyti tame pačiame odontologijos kabinete, įvardija kabineto specialistų komunikavimo ir gydymo kokybę, bei laiko planavimą. Jie vertina gydytojus, kurių laikas suplanuotas labai gerai, ir lengvai palieka tuos kabinetus, kuriuose nuolat reikia sėdėti laukiamajame, nors sutartas laikas seniai praėjęs. Pacientai labai vertina dantų gydytojus, kurie greitai reaguoja, kai prireikia skubios pagalbos. Tinkamai sudarius skubių atvejų tvarkaraštį odontologo kabinetas gali tapti įspūdingai paklausus.

Konferencijos metu taip pat buvo pristatomos sedacijos taikymo odontologijoje, vaikų dantų priežiūros ypatybės ir kitos aktualios temos.

Konferencijoje taip pat dalyvavo M. Dr. Neringa Skučaitė (LSMU MA OF), Mindaugas Žebrauskas (UAB „Dirigo“ Direktorius, Sertifikuotas Lektorius), Violeta Raslanienė (Pacientų Žalos komisija), Giedrė Ralytė (Nepriklausoma medicinos Audito specialistė), Arūnas Zaleckas (Advokatas), Rygos Universiteto Vaikų odontologijos instituto Anesteziologijos klinikos vadovas A. Svaza ir kiti Lietuvos medicinos profesionalai.

[shareaholic app="share_buttons" id="5719329"]